NM-historisk-inne-Moss-21-22 mars
Moderator: GreenMan
- Truls med bogen
- Mester
- Sted: Son
Re: NM-historisk-inne-Moss-21-22 mars
Mulig jeg surrer, men hvilket program skytes? 60piler/60cm/18m FITA eller noe egenkomponert fiksfakseri. Kan være kjekt å vite.
Uansett så kommer jeg om jeg får svigerfar i Ås til å passe ungene. ØKH skal gå på ski over et eller annet fjell.
K
Uansett så kommer jeg om jeg får svigerfar i Ås til å passe ungene. ØKH skal gå på ski over et eller annet fjell.
K
- Truls med bogen
- Mester
Joda, 60 pils (ikke øl altså) som vanlig, man havner i adelskalenderen...vi skal prøve på noe fixfaxeri også...running arrow og kåre en "Jegermeister" innendørs bevegelig villsvin i streng..den som lever får se...fin oppladning uka før x-sand NM...svigerfar i Ås..??ØKH?? regner med at det ikke er Per Bolstad
Ungene?? vi har en 11åring i moss som skyter trad 499 på 12 meter under NBF/FITA kontrollert stevne..har lyst til å skrive om han i Buestikka...den som lever får se...

Ungene?? vi har en 11åring i moss som skyter trad 499 på 12 meter under NBF/FITA kontrollert stevne..har lyst til å skrive om han i Buestikka...den som lever får se...
60 pils, ja-ja så får vi brukt kvelden og
Greit å vite hva en skal skyte. Når begynner det og når slutter det? Bra med "noe ekstra".
ØKH er da en nokså vanlig forum-slang, er ikke sikker på om det står for ØverstKommanderende Hjemme, eller Øverste Kvinnelige Hersker/Høyhet... Svigerfar bor i Ås ja, og er IKKE Per Bolstad.
Ungene er snart 2 og snart 5, eldstemann klarer å treffe matta på 12m om han gidder, eller en ølboks på samme avstand med .22LR - så akkurat nå er bueskyting temmelig uinteressant, han skal neppe delta. Minsta må vel få prøve snart.
K

Greit å vite hva en skal skyte. Når begynner det og når slutter det? Bra med "noe ekstra".
ØKH er da en nokså vanlig forum-slang, er ikke sikker på om det står for ØverstKommanderende Hjemme, eller Øverste Kvinnelige Hersker/Høyhet... Svigerfar bor i Ås ja, og er IKKE Per Bolstad.
Ungene er snart 2 og snart 5, eldstemann klarer å treffe matta på 12m om han gidder, eller en ølboks på samme avstand med .22LR - så akkurat nå er bueskyting temmelig uinteressant, han skal neppe delta. Minsta må vel få prøve snart.
K
- Truls med bogen
- Mester
LOL he he..forumslang...kan bare LOL jeg LOL
Står ikke tider og alt på NLhjemmesider?...det er vel Håkon og Ingar som styrer dette
2 og 5 ja, som mine barnebarn omtrent, Nora og.... Maya på snart 4 kan alt om bueskyting..("NEI:...JEG") prektig omnipotent..men når hun forvirret holder i strengen med buehånda for å vise meg hvordan det skal gjøres, så kommer det noen raske innrømmelser som selvsagt fort blir glemt, men stor glede når pila endelig og med litt hjelp fyker avgårde..LOL
Står ikke tider og alt på NLhjemmesider?...det er vel Håkon og Ingar som styrer dette
2 og 5 ja, som mine barnebarn omtrent, Nora og.... Maya på snart 4 kan alt om bueskyting..("NEI:...JEG") prektig omnipotent..men når hun forvirret holder i strengen med buehånda for å vise meg hvordan det skal gjøres, så kommer det noen raske innrømmelser som selvsagt fort blir glemt, men stor glede når pila endelig og med litt hjelp fyker avgårde..LOL
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
Unger lærer ofte fortere enn voksne trur... 

JEg kommer.
K
K
kalas.
Jag uppmanar alla till att ta med ett par hemmaspikade buer att visa upp.
Sjelv har jag inte kvar nogra fina, men kan ta med dom andra
Jag uppmanar alla till att ta med ett par hemmaspikade buer att visa upp.
Sjelv har jag inte kvar nogra fina, men kan ta med dom andra

-
- Master bowyer
Lager du buer som ikke er fine også Griffin?? Dem har jeg til gode å se..
Hehe. Jag menar att dom senaste fina har jag inte kvar.
Jag ska ta med ett par endo men det er samma gamla som ni sett forr.
Men det er alltid kul med massa buer.
Btw so er mitt tangentbord lite wierd, kan inte skriva nordiska tecken.
Derfor lite konstig stavning.
Jag ska ta med ett par endo men det er samma gamla som ni sett forr.
Men det er alltid kul med massa buer.
Btw so er mitt tangentbord lite wierd, kan inte skriva nordiska tecken.
Derfor lite konstig stavning.

-
- Master bowyer
Da forstår jeg
Har ikke så altfor mange igjen her hjemme jeg heller, men rasker med det som måtte være av ferdige og nesten ferdige buer. Enig i at det er artig å se flest mulig buer.

Har ikke så altfor mange igjen her hjemme jeg heller, men rasker med det som måtte være av ferdige og nesten ferdige buer. Enig i at det er artig å se flest mulig buer.
- Truls med bogen
- Mester
JAA!! Det oppfordres til å være mest mulig kommersiell...MOEN!! jeg blir skuffet om du ikke tar med noen BUESTATIV!!
Jeg har nettopp knust sparegrisen...
Jeg har nettopp knust sparegrisen...
Jeg har buestativ... Pluss en hel del annet skrot
Da passer det passer jo bra at du har knertet grisen... Hehe.. Jeg kan høre med Nidrinr om han kan ta de med.

-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
-
- Master bowyer
God plass i traktorn (volvo'n) 

-
- Master bowyer
Er det tilfeldigvis noen som har for mange gode emner i barlind? Jeg har gode emner i de fleste norske treslag som duger, men tilgangen på barlind er noe laber.. Er veldig interessert i byttehandler på NM hvis noen har barlind.