Ble det stilt om dette?
Jeg finner det mye mer interessant å forsøke å bli bedre til å skyte med det utstyret jeg har, enn å se hvem som er best i konkurranse og lure på om det jeg brukler er iht. noen regler som noen finner opp.. (vi vet jo hvem som er best uansett)
K
Trad-skyteteknikksamling?
Moderator: GreenMan
Re: Trad-skyteteknikksamling?
Det er nå nesten helt i boks med trad samlingen. Den blir på Lillestrøm i forbindelse med kristi himmelfart helga. Det kommer en svenske i verdens klasse nivå i 3D. Det vil bli sendt ut info til klubber og postet her når alt er klappet og klart, ....men hold av datoen!
For oss hedninger - hvilken dato dreier det seg om?
Kunne vært artig å få med seg
Kunne vært artig å få med seg

Kristi Himmelsfartsdag er torsdag 21. mai. Fredag 22. starter det et blestringsseminar på Hordamuseet.
Søndag 24. mai er det Jernalderdag på Hordamuseet.
Er vel ganske nøyaktig samme helg som det skjer noe bueting på de britiske øyer.

Søndag 24. mai er det Jernalderdag på Hordamuseet.
Er vel ganske nøyaktig samme helg som det skjer noe bueting på de britiske øyer.

Stein Dale
Ja det var en fantastisk timing... Er minst tre andre arrangementer jeg skulle vært på den helga, hvorav det ene er booket allerede.
K
K
Kjedelig at det krasjer med andre ting. Akkurat den tiden på året skjer det mye, alt skal liksom være unnagjort før ferien. Svensken var en opptatt mann og hadde få valg. Fredag er en inneklemt dag og mulighet for at mange kan ta seg en feriedag gjorde valget. Det blir en del å organsiere rundt dette. Vi har ikke noe antall på deltagere enda, men det virker til at det kan bli mange.