Hei alle sammen,
Jeg har sittet og lest igjennom flere sider på buemakern, her er det mange gode tips/råd som er til god stor nytte for oss som er ferske
Hva med å samle all denne infoen på eget emne?
Dette vil gjøre det enklere å finnne tips/råd og dermed blir forumet spart for mange nye like spørsmål. Det er også fint for dere som kan mye, for da slipper dere å svare på samme spørsmålet mange ganger.
Del om alle teamene, så blir det lett å finne frem.
Dette er bare en tanke for å gjøre det enklere å finne frem og samtidig samle informasjonen på et sted. Jeg tenker på rekrutteringen til bue/pilmakere:-)
Ka dokker tru.-)
Ingar:-)
Bare en tanke
Moderator: GreenMan
Bare en tanke
I love Mac!
Inongogaror
Inongogaror
I den perfekte verden er alt lineært, og forståelig.
Jeg er enig i at det er mye rundtomkring i forumet, men det er egentlig bare å sette seg ned å lese. Når så mange engasjerte mennesker skriver det de har lyst, når de har lyst, så blir det ikke nødvendigvis så strukturert. Men det kan være bra for det, og det er det her!
For oss nye blir det da en liten utfordring, men er vi interessert i temaet, så leser vi oss igjennom forumet. Jeg leste igjennom veldig mange innlegg før jeg skrev mitt første innlegg, rett og slett fordi det var mange spennende innlegg, og fordi jeg ville orientere meg før jeg satte igang. Og sparte mange innlegg på det gitt.
Det er nok ingen som vil nekte deg i å lage et nytt hovedtema, hvor du lager en struktur over det som finnes i forumet, med lenker og det hele.
Men da får du ikke tid til så mye annet tror jeg.
Jeg er enig i at det er mye rundtomkring i forumet, men det er egentlig bare å sette seg ned å lese. Når så mange engasjerte mennesker skriver det de har lyst, når de har lyst, så blir det ikke nødvendigvis så strukturert. Men det kan være bra for det, og det er det her!
For oss nye blir det da en liten utfordring, men er vi interessert i temaet, så leser vi oss igjennom forumet. Jeg leste igjennom veldig mange innlegg før jeg skrev mitt første innlegg, rett og slett fordi det var mange spennende innlegg, og fordi jeg ville orientere meg før jeg satte igang. Og sparte mange innlegg på det gitt.
Det er nok ingen som vil nekte deg i å lage et nytt hovedtema, hvor du lager en struktur over det som finnes i forumet, med lenker og det hele.
Men da får du ikke tid til så mye annet tror jeg.
Stein Dale
Det finns massa fin information i forumet, men jag tror inte man kommer till rätt sida i en lång tråd. Isåfall blir lixom mycket fin information borta.
Exempel är om man söker på "dampa" "recurve" och så får man upp Kviljos tråd med 30 sidor.
Förstår sammtidigt problemet med att laga en infobank.
Vi kan inte heller laga den i en enda stor tråd för då får vi samma problem.
Vi får väl bara vara lite förstående med trådar som skapas om en fråga som redan finns begravd nånstans.
Exempel är om man söker på "dampa" "recurve" och så får man upp Kviljos tråd med 30 sidor.
Förstår sammtidigt problemet med att laga en infobank.
Vi kan inte heller laga den i en enda stor tråd för då får vi samma problem.
Vi får väl bara vara lite förstående med trådar som skapas om en fråga som redan finns begravd nånstans.