Problem med å finne materiale

Diverse sludder og vås og annet snikk snakk

Moderator: GreenMan

Svar
Brukeravatar
svange
Nybegynner
Innlegg: 18
Registrert: 20 jul 2006, 15:51

Problem med å finne materiale

Legg inn av svange »

Eg er interresert i buemaking, men har store problem med å finna materiale som passar. Har intrykk av at dei fleste har tilgang til eigen skog. Det har eg også: Furuskog... fins det nokon stad ein kan få kjøpt material som passar til å bygge boge med? Kan tørka og bearbeida sjølv. Eg held til i Bergen for tida. Stemmer det at det nyleg blei arrangert kurs her? I så fall håpar eg at det blir gjentagelse snart :-)

Ståle Vange
Brukeravatar
Kviljo
Master bowyer
Innlegg: 3657
Registrert: 09 jan 2006, 01:15
Bosted: Lista
Kontakt:

Legg inn av Kviljo »

Heisann, Tre og Finer A/S ved Flesland har vanligvis både ask og eik, i tillegg til noe tropisk. Ser at de har Lønn også. Lurer på om det kunne duge.

http://www.hustvedtgruppen.no/?div_id=1&pag_id=1


I vår var Per Onsrud her i Bergen og holdt buemakerkurs på Hordamuseet. Da lagde vi D-snitt langbuer av ask.

Hadde vært moro med et buemakerkurs til, men det er avhengig av at det er nok interesserte. Burde vel i prinsippet ikke være noe problem, om man bare reklamerer på de rette plassene. Tror ikke jeg har tid til å dra det igang før det blir kaldere dessverre.
- Ivar Malde
mob: 991 55 405

Kviljo Buemakeri
Brukeravatar
svange
Nybegynner
Innlegg: 18
Registrert: 20 jul 2006, 15:51

Legg inn av svange »

Heisann og takk for svar :)
Var innom Tre og Finer i går og dei har ganske bra utvalg i ulike tresortar. Satsar på ask i første omgang, så får eg sjå om det blir eksperimentering med anna ved seinare.

Dersom det blir kurs i Bergen er iallefall eg med :D

-Ståle
Svar